Selasa, 10 Mei 2011

Mengandung lagi..........

Mungkin rasa terkilan sedikit kerana usaha utk menjarakkan tidak berjaya....namun saya sentiasa tetapkan dalam ingatan bahawa 'I'm the lucky one"...kerana apa?Kerana Allah telah beri peluang utk saya kembali mengandung instead of menunggu another 3 tahun....yang mana waktu itu usia saya akan memasuki 40 tahun.Jadi saya ambil perkara ini sebagai sesuatu yang positif........biar mengandung di usia ini daripada ketika usia 40-an.....sambil memujuk hati agar pasrah....



Dan, kemungkinan rasa terkilan itu timbul kerana peluang saya utk menyusukan dia sehingga usia 2 tahun juga terbantut setakat usianya 10 bulan.Saya cuba tetapi mungkin saya tidak sebertuah ibu-ibu yang masih boleh menyusukan anak walaupun mengandung.........InsyaAllah jika diizinkan Allah saya akan dapat peluang tersebut dengan anak ke-5 yang bakal lahir ini.


Amin.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan