Jumaat, 27 Mei 2011

2 hari Teaming With Passion@Menara TM

Salam,

2 hari menghilang dari pejabat di Shah Alam kerana menghadiri kursus Teaming With Passion.....
Antara suasana yang boleh dilihat ketika kursus dijalankan....ini adalah hari ke-2.





Kalau ikutkan dalam keadaan berbadan dua ni memang agak malas nak berkursus jauh-jauh namun bila jatuh 'COMPULSORY'....nak buat camna lagipun nasib baik tak buat di TTC..heemmm......nun jauh di Setapak sinun...Lagilah bercinta nak pegi nanti...huhuhuuu.....

Apapun,bila dah tamat 2 hari tu memang le lega sesangat.....kejap jek rasa dah habis sebab aktiviti padat...ruang masa rehat dan lunch hanya secukupnya untuk buat apa-apa yang wajib.Saya akui saya bukan seorang yang mudah enjoy atau boleh joint dengan budak-budak muda...bila diajak menari atau buat persembahan memang saya surrender...hehehee......segan.Tapi bila nyanyi ramai-ramai,saya suka...mungkin kerana bila nyanyi ramai-ramai tak de la org dengar suara sumbang saya,kan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan