Isnin, 12 Disember 2011

Akhirnya............

Salam,
Jumaat bersamaan 9 Disember 2011 saya rasa gembira sangat kerana akhirnya cik Nur Farah Arissa tahu saya ni IBU.Bukanlah selama usianya tu dia tak tahu saya ni ibu dia cuma dia asyik panggil saya emak....heeheheee.....sebab kak Ida yang jaga dia tu bahasakan dirinya EMAK.Walaupun Arissa selalu memanggil saya emak,saya tetap bahasakan diri saya ibu bagi membiasakan dirinya dengan perkataan IBU.Sedih gak bila tanya mana ibu...Arissa seolah-olah tak tahu nak jawap apatah lagi nak sebut perkataan IBU...huhuhuuuu.Bila tengok gambar keluarga pun yang dia tahu AYAH,ABANG,KAKAK dan Arissa tapi IBU dia tak jumpa cari.....:P
Tak mengapalah sayang janji Arissa tahu IBU tetap sayang Arissa lagipun emak ke, ibu ke, mama ke, mommy ke semuanya membawa makna yang sama,kan............

Wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan